page_banner

U vice-guvernatore Hu Qisheng hà visitatu Dahe Industry per ricerca è guida

U vice-guvernatore Hu Qisheng hà visitatu Dahe Industry per ricerca è guida

U dopu meziornu di u 9 di nuvembre, u vice-guvernatore Hu Qisheng è a so delegazione anu visitatu u nostru distrittu per fà ricerche è guidà a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'imprese industriali è a prutezzione di l'ambiente ecologicu. Bing hà accumpagnatu.

Hu Qisheng hà visitatu Dahe (Xilide) Hardware Manufacturing Co., Ltd. in u nostru distrittu è hà avutu una cunniscenza dettagliata di a produzzione è di u funziunamentu di l'impresa, l'innuvazione di u produttu è a gestione di prutezzione di l'ambiente. è larghe prospettive per u sviluppu.Attuale, affruntà a situazione urgente di ristrutturazione è a prumuzione di trasfurmazioni, hè necessariu di implementà currettamente e decisioni è arrangiamenti di u Cumitatu di u Partitu provinciale è u guvernu provinciale, accelerà a trasfurmazioni industriali è l'aghjurnamentu, migliurà a qualità è l'efficienza. è strive per ottene un sviluppu di alta qualità.

Hu hà sottolineatu chì duvemu aderisce à a strategia di sviluppu mediu è high-end è dà un ghjocu cumpletu à u rolu principali di l'imprese principali. novi prudutti specializati è speciali, rinfurzà l'iterazione è l'aghjurnamentu di u produttu, facenu sfondate in tecnulugia chjave, rinfurzà in modu efficace a nostra competitività di core, è sforzate di stabilisce un benchmark in l'industria.

Dopu à l'inchiesta, vice guvernatore di Hu Qisheng una fila nantu à i prudutti di a cumpagnia migliurà a qualità di i pruposti novi aspettative, a cumpagnia sarà seriamente implementà i pruvince, a dirigenza in u futuru sviluppu di l'arrangiamentu nantu à a migliurà a qualità di a custruzzione di l'. implementazione, rinfurzà l'imprese di gestione di qualità, prumove l'industria di viti di perforazione à un livellu più altu, rinfurzà ancu u livellu generale di qualità di a cumpagnia è a cumpetitività core, aghjunghje forza per u sviluppu ecunomicu è suciale!


Tempu di Postu: Dec-07-2021